sobota, 7 maja 2016

Filip skończył 7 miesięcy :)


Dopiero co pisałam o skończonych 6 miesiącach, a dzisiaj wybił kolejny :) 


Co wydarzyło się w tym miesiącu?
Pierwsza i najważniejsza sprawa - zostałem starszym Kuzynem 
Mama nie wie ile ważę i mierzę, bo nie dałem tego sprawdzić - będzie pewnie aktualizacja ;) 
Wczoraj zacząłem raczkować, jeszcze nieudolnie ale ważne, że jak chcę i mam motywację to potrafię :) 
Mój ulubiony owoc to jabłko - w każdej postaci, a najbardziej z cynamonem :)
Wyrosły mi dwa zęby - dolne jedynki (najpierw prawa, później lewa) i gryzę wszystko i wszystkich. Ogólnie wszystko ląduje w mojej buzi ;) 
Codziennie chodzę na plac zabaw - uwielbiam się huśtać na huśtawce :) 
Udało mi się powiedzieć raz "Tata" i wyraźne "Mama", bo "mamamamamama" albo "mam" mówię ciągle ;)
I chyba znowu rosną mi jakieś zęby bo straszną marudą jestem ostatnio. 
Ale to nic - Rodzice i tak kochają mnie nad życie 

Buziaki,
Filip


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...