czwartek, 7 kwietnia 2016

Filip ma pół roku! ❤

Wiecie co? 
Czasami wydaje mi się, że każdy dzień jest taki sam i ciągnie się w nieskończoność.
Ale nie.
Czas pędzi.
I mój Syn skończył dzisiaj 6 miesięcy!



Niesamowite jest to, że wciąż mi się wydaje, że dopiero co byłam w ciąży i całkiem wczoraj rodziłam tego Małego Bąbla.
A tu proszę! PYK!
Minęło pół roku!

Nasz Mały Wielki Człowiek w liczbach:
waga: 7165 g
wzrost: 68 cm
stopa: 11 cm
zęby: 0
ilość radości i miłości: nieskończoność :)

Filip zaskakuje każdego dnia.
Niewiarygodne ile w tak małym ciałku energii, samozaparcia, woli walki i determinacji w dążeniu do celu.
I siły w głosie, gdy nie udaje się osiągnąć tego celu ;)
Uparciuch z Filipa ogromny!
Ale to bardzo dobrze :) 
Nie można go zostawić na moment, bo szybko turla się w każdym kierunku. Próbuje nawet raczkować. Choć na razie jeszcze koordynacja nie idzie mu najlepiej to czasem uda mu się przesunąć w przód :) 
Pewnie się powtarzam, ale inaczej nie mogę - gość jest cudowny :) 
Do zacałowywania, kochania, przytulania!
No chyba, że włączy syrenę o 2 czy 3 w nocy ;) 

Pół roku temu zarówno ja jak i mój D. byliśmy innymi ludźmi - bo mimo zmęczenia, czasem frustracji, jesteśmy w stanie dla tego naszego Ukochanego Syna zrobić wszystko!

Rośnij zdrowo Maluchu!
Kocham Cię ❤

Mama :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...