piątek, 18 grudnia 2015

Inspiracje świąteczne 2015 - wnętrza

Galerie przystrojone.
W głośnikach zaczynają 'lecą' tzw. christmas songs. 
Ja szukam już przepisów i foremek na świąteczne wypieki.
Końcem listopada śnieg nas zaszczycił swoją obecnością, a grudzień coś się obija i nawet mrozu nie ma.
Generalnie święta czają się za rogiem, a za oknem coś mało biało.
Dzisiaj kilka inspirujących, nastrajających świątecznie, zdjęć :)


Przy niedzieli naszło mnie na oglądanie ładnych fotografii wnętrz przystrojonych świątecznie :) (uwaga! w tym poście słowo "świąteczny" będzie pojawiało się często i w różnych odmianach ;) )
Święta Bożego Narodzenia już niedługo, bo został niecały tydzień, więc naturalnym jest, że z każdej strony jesteśmy bombardowani świątecznymi przedmiotami i akcesoriami. Piszę 'bombardowani', bo zazwyczaj po takiej 'bombie' zostaje mi wyrwa na koncie i portfelu ;) 

Ale ja ogromnie lubię ten czas! A dodatkowo, gdy śnieg za oknem, w domu zapach mandarynek i pomarańczy, gorąca kawa i "Last Christmas" w głośnikach, to dopiero wtedy czuję ten klimat! 
W tym roku pewnie u mnie bez cytrusów, ale reszty sobie zdecydowanie nie odmówię! :) 
Śniegu nie ma, ale nastrój trzeba sobie samemu stworzyć :)

Od trzech lat (czyli od momentu zamieszkania z moim D.) dekoruję nasze mieszkanie bibelotami z akcentami gwiazdkowymi, choinkowymi, śniegowymi itp. Lubię rękodzieło, więc część ozdób wykonywałam sama (tak było np. z bombkami na choinkę, czy girlandami). W tym roku też pewnie coś zrobię! (liczę na łaskawość Filipka ;) )  Spróbuję też Wam pokazać kawałek naszego mieszkania, ale jeśli w taki post się nie pojawi, wybaczcie, mój czas i możliwości są często niwelowane przez Małego Rozbójnika :) 

A w temacie ładnych wnętrz, kilka propozycji: 



źródło: http://theanamumdiary.co.uk/2015/01/26/complement-crisp-winter-air-candles/


źródło: http://www.yellowblissroad.com/christmas-home-tour-2014/





źródło: http://www.onsuttonplace.com/2013/12/christmas-home-tour-2013/



Jak w tym roku Wy planujecie zaaranżować przestrzeń? 
Przestawiacie np. meble by zmieściła się ogromna choinka?
Jakie kolory będą dominowały u Was?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Buziaki,
Karola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...