niedziela, 17 lipca 2016

Tort na drugie urodziny Adasia - Hefalump czyli słoń :)


Przychodzi w życiu taki moment, że chce się człowiek podzielić ze światem swoimi umiejętnościami i bardzo egoistycznie chce zostać pochwalony nie tylko przez najbliższych - bo oni, Kochani, chwalą zawsze, nawet jeśli coś idzie nie tak. 

I na mnie przyszła pora i postanowiłam wyjść z cienia.
Nadeszła pora na "ujawnienie się".Uwielbiam robić torty w stylu angielskim!


Do p. Asi na upieczenie tortu zgłosiłam się sama - i w sumie miałam niemałego 'stracha', bo był to pierwszy tort robiony przeze mnie na zamówienie - nie dla rodziny.
Po szybkim ustaleniu szczegółów umówiłyśmy się na odbiór w niedzielę rano. 
Stres w sobotę był spory, ale wyzwania motywują mnie tak mocno, że wcale nie było tak trudno :) 
P. Asia chciała dla swojego Synka motyw słonia, wzorowałam się na jednym z tutoriali na Hefalumpa znalezionym w sieci KLIK 
Dodałam to i owo i efekt jest jak widać :) 
Mam nadzieję, że Solenizant był zadowolony :)
Sto lat Adasiu! 




A Wy co myślicie? 

Chcecie zobaczyć wcześniejsze torty mojego autorstwa?

Buziaki,
Karola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...