wtorek, 22 grudnia 2015

Inspiracje świąteczne 2015 - pakowanie prezentów


Prezenty pod choinkę spakowane?
Mam dla Was kilka pomysłów na szary / brązowy papier do pakowania.
Proste, ale fantastyczne pomysły :) 
Koniecznie czytajcie dalej!


Prezenty zapakować można oczywiście w torebki, te gotowe do kupienia w sklepach.
Jest to szybkie i oczywiście schludne, ale o wiele przyjemniej otrzymuje się coś robionego własnoręcznie. Nawet jeśli to tylko (a może i aż) opakowanie.
Książki nie ocenia się po okładce, a prezentów po opakowaniu, prawda?
Ale wolicie dostać prezent na przykład w ładnym pudełku czy w foliowej reklamówce? 
A no właśnie!
Podejrzewam, że każdy z nas chciałby otrzymać upominek przyzwoicie zapakowany! 

Trochę sznurka i biały marker:


Zamiast widoków wydrukujcie zdjęcie osoby, dla której przygotowaliście prezent:


Coś kolorowego, łatwo takie pompony z resztek włóczki:


Szyszki! Popatrzcie jaką piękną ozdobę stanowią:


Kilka "plamek" farby, prosty sznurek i kawałek gałązki choinki. Jak dla mnie super!


A na sam koniec propozycja na opakowania prezentowe dla dzieciaków :) Myślę, że każde dziecko będzie zadowolone z takiego renifera! 


I jak zawsze już na koniec zapraszam na mój Pinterest - KLIK 
U mnie w tym roku co prawda nie króluje szary papier do pakowania, a taki w bałwanki, renifery, pingwiny i mikołaje (i to wszystko na jednym papierze ;) ), ale szary papier pakowny uwielbiam i jakąś rolkę zawsze mam w domu i często korzystam przy pakowaniu prezentów dla najbliższych. 
A pomysły na pakowanie prezentów nie przydają się tylko na Święta! Jest przecież tyle innych okazji!

Mam nadzieję, że taki post z pakowaniem prezentów przyda się Wam.
Jeśli zaglądniecie na Pinterest to znajdziecie tam też odnośniki do instrukcji jak pakować, albo wykonać niektóre ozdoby.

Buziaki,
Karolina


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...